Fråga och svar!

Rebecca om I´m a high school student!:
Hej!
Ska åka på utbytesår nästa år tänkte jag och jag undrar gjorde du delstatsval? Eller var det bara helt random? Och isåfall vad hade du för val? :)
Svar: Jag känner min familj sen innan och det var faktiskt dem som frågade om jag ville komma till dem. Men om jag skulle ha gjort delstatsval skulle jag troligen valt Florida, Kalifornien och Arizona. Florida är helt underbart så om du får chansen tycker jag du ska försöka komma hit. Det är också varmt året runt och kallas "The Sunshine State".

Kommentarer
Postat av: lidde

Har inte sett några pop tarts här hemma i sverige så skulle vara jättesnällt om du kunde smyga ner några i resväskan! :D

2011-08-29 @ 18:05:50
URL: http://lidde.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0