Live like there is no tomorrow!

Jag fick en liten fråga om att en orkan kommer hit och det stämmer. Tidigare i veckan var det helt säkert att den skulle träffa oss men vi hade tur, den ändrade riktning och vi kommer bara ha det blåsigt och massvis med regn. Alla surfare kommer dra sig till stranden för de stora vågorna som kommer in, så i morgon är stranden inbokad efter skolan. Och jag kan meddela att det har varit jordbävning i uppåt vid New York, lite läskigt men det var tydligen inte så stor. Men nu ska jag ut och göra lite läxor i solen innan den försvinner.

Kommentarer
Postat av: din martin

vilken snygging där ;) <3 jobbigt med massor regn :/ vi har också ganska dåligt väder så jag kan trösta dig med de ;) hehe läste de där om pizzorna också gu vad gott! en riktig go fika :D <3 <3 <3 <3

2011-08-25 @ 09:07:13
Postat av: Amanda

Du är för snygg du! Ser ut som har det toppen där borta! Sitter och håller tummarna för bra nyheter! Hoppas du njuter av solen och solar lite för mig! Puss på dig bästis. <3

2011-08-25 @ 14:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0