My second home, outside!

Jag tänkte att ni skulle få se lie hur jag bor nu här i Florida. Det här är utsidan av huset och min nya trädgård. Lite annorlunda mot Sverige.
Här är våran mysiga ingång till huset.
På baksidan har vi poolen och en mängd med blommor och badbollar.
Den nya uteplatsen, tyvärr sitter vi inte här ute nu för det är alldeles för mycket myggor men i vinter så blir det att kurra ihop sig där och tända eldstaden.
Vid poolen har vi också en mysig soffa med fåtöljer och ett bord.
Vad sägs om att ha ett Avkadoträd i trädgården...
Som sagt det är inte som i Sverige, Stjärnfrukt, citron, Lime, Grapefrukt, Apelsiner och bananer är lite frukt jag kommer plocka från träden nu i år.
Vi har också en kaktus utanför huset, det är definitivt  inte som i Sverige.
Snart kommer även insidan av mitt nya hem. Just nu sitter vi och kollar på ett reseprogram och de är i Sverige och närmare sagt  St Annas skärgård, världen är verkligen liten.

Kommentarer
Postat av: din martin

Vad mysigt och fint du har de! :) speciellt poolen :D perfekt med frukt hemma i trädgården ;) hehe coolt att de var på tv hos er :) <3 <3 <3

2011-08-23 @ 08:08:03
Postat av: din martin

oj vad fint du har de :) <3 speciellt poolen hur fin som helst! :) hoppas du nyttjar den till max! ;) härligt med alla frukter i trädgården istället för i affären :) coolt att St Anna var med på tv! de är de ju knappt här ;) puss hoppas du har de kanon! :) älskar dig! <3 <3 <3

2011-08-24 @ 08:09:39
Postat av: din martin

hehe de fanns visst en till såg den inte jaja nu måste du fatta alla fall ;) <3 <3 <3

2011-08-24 @ 08:11:12
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

gud vad underbart! vilken tur du hade som får så fint ;)!

2011-08-25 @ 23:08:58
URL: http://josefinsdream.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0