vem tänder stjärnorna som bara jag ser i dina ögon, vem vänder vindarna och för mig dit min tanke aldrig nått

Idag hade vi en kvinna som kom till våran journalistik klass som hjälper oss och säger vad som är bra eller dåligt med våra idéer, vilket jag tycker är bra. Hon hade också med sig 10 pizzor till hela klassen och vi är runt 15 och m&ms godis till oss. Tror ni hon var välkommen till vår lektion? En sådan sak skulle aldrig hända i Sverige åtminstone inte på min skola men jag tycker det är så härligt och för i USA kan allt hända.
Vad säger ni om Key Lime Paj, strawberry cheesecake eller kanske lite Pina Colada yoghurt ?
Jag skulle kunna start en blogg och bara skriva om massor olika maträtter och alla otroligt spännande och nya matvaror man hitta varje gång jag går in i en mat affär. Vad säger ni om den nya mattrenden, friterat smör? Jag har inte smakat och det kommer inte på frågan om att testa det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0