om vi någon gång gråter så möts vi alltid åter i lyckorus och det är därför jag älskar dig

Skolan är verkligen annorlunda här. Du får läxor varje dag och du antingen kvällen eller en dag på dig att göra dem och om du får läxor i varje klass vilket är 4 klasser om dagen är det ganska mycket, så de här två dagarna har jag suttit som fast klistrad  vi alla min 15kg böcker och pluggat från jag kommer hem från skolan tills jag går och lägger mig. Men nu ska jag ta och sova lite så jag orkar med allt vad skolan innerbär här i USA. Det är ganska mycket att göra men det är värt det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig så :) du är så oerhört vacker ska du veta :) <3 <3 <3

2011-08-31 @ 19:50:04
Postat av: din martin

^

!

2011-09-02 @ 23:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0