Varje Dag Börjar Med Nya Möjligheter

Jag har tyvärr inte kunnat skriva föra att jag har befunnit mig på andra sidan av Sverige, nämligen i Smögen och Göteborg. Då jag, min familj och min älskade pojkvän har tagit en minisemester innan jag nu åker ut på mitt stora äventyr. Så vi har ätit mängder med olika sorters skaldjur, åkt karusell tills vi storkna och bara umgåtts.
Idag har jag nu sagt hej då till lite släkt och inga mindre än mina kära kusiner. Det blev lite Ronja Rövardotters teater i Kolmårdsskogen och mysig middag här hemma. det känns så konstigt att säga "hej då, vi ses i juni. Det hela känns så overkligt och som att det inte är på riktigt, för nu har jag insett att det bara är endast två dagar kvar tills jag lämnar Sverige och bosätter mig på Amerikansk mark. Men nu ska jag allt ta och sova lite för i morgon eller rättare sagt idag ska jag åka till farmor och farfar för att säga hej då.
Puss god natt och sov gott! ♥
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0