You take each and every day, make it special in some way

Jag satt och kollade på tv förut med Debbie och Kristen, (min värdmamma och syster) Vi kollade på ett program som bara handlade om vad olika kändisar har gjort nu under den senaste veckan och allt vad det innebär då den svenska kronprinsessan Viktoria och Daniel kom upp på bild, nämnde bara att de ska ha barn och sa grattis. Jag tycker ändå det är ganska roligt eftersom världen är stor och USA är stort med många kändisar och att nyhetens släpptes idag i Sverige och har redan kommit hit. Sen var det reklam då jag kände igen låten, (oh boy you make me feel like oh boy you make me feel like) vilket är Miss Li från Sverige. Så idag kändes det verkligen som om att lilla Sverige finns med på kartan! I morgon troligen får jag mitt skåp och tröja inför min Volleyboll säsong, vilket är intressant och spännande. Men det är så roligt för Svenska skolan är verkligen INTE som den amerikanska. Det är så mycket skillnader, här finns det en skol spirit som inte finns hemma, alla hejar på skolan i alla sporter som vi inte gör i Sverige för vi har inga skollag. Ni kommer få höra mer om det här.
Vad tycker ni om min "lilla" avokado, den är lagom eller vad säger ni?




Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter som du har det underbart där borta! Sicken avokado hittat ser ut att vara lika stor som ditt huvud, hehe :) mumsigt värre tycker jag! Puss och kram på dig!

2011-08-18 @ 18:44:31
URL: http://Amandanyhlen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0