Nu tändas tusen juleljus På jordens mörka rund Och tusen, tusen stråla och På himlens djupblå grund

Precis som alltid är sista dagen lugnt eller åtminstånde var den det för mig eftersom jag har tagit ledigt för i morgon och på torsdag. Amanda hämtade upp mig efter skolan och vi åkte vidare till shopping mallet för att hitta lite julklappar och det lyckades allt med. Kvällen har mer eller mindre bestått av packning, julkortsskriande, städa rummetoch paket inslagingn och mellan det kollade jag på julkalenderna och  åt lussebullar och drack glögg.  Idag har jag verkligen lyckats få in lite julkänslor vilket känns skönt med tanke på att det bara är några dagar kvar till jul och i morgon far jag upp i landet för att införskaffa mig med jukänslor och få känna på kylan lite, dem har tydligen snö och jag ägen ingen vinerjacka. Hur ska detta sluta, detta betyder att det blir mer shopping, vilken lycka.
Men nu ska jag allt ta och träffa John Blund en liten stund innan jag ska upp igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt blus! Har du köpt den i Florida?

2011-12-26 @ 22:16:27
URL: http://drottningchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0