Julkalendern och lussebulls mys

Förra veckan vad fullspeckad med roligheter som träningar, peprally för att hylla och gratulera våra olika höst lag som vunnit olika titlar som, volleyboll, bowling, cross county och simning är state chamions (bäst av alla lag i hela Florida) och även gratulerade vi våra fotbolls spelare som kom till anra playoff och inte kommit så långt på 20 år. Det var även ett överrasknings firande då min fina vän Bridget fyllde 18 förra veckan och en Svens middag för mina amerikanska vänner med köttbullar, lingonsylt med tillbehör, lussebullar och lite glögg sedan gjorde vi en amerikanre, Smores. Vi satt ute inder den stjärnklara himmlen med en brasa och filtar även om det inte var kallt men att ändå för att det skulle kännas lite mer som December.
Igår gick jag, Dan och Debbie ut för att kolla in både Månen, Jupiter och alla stjärnor med en teleskop för att kunna se kraterna på Månen men jag föredrar trotts allt att ligga på marken och kolla upp på sjärnorna och drömma mig bort. Men nu ska jag trotts allt kolla på julkalenderna för i morgon väntar det ett America History test.

Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper - fotoblogg

Gud vad fint hår du har! :D

2011-12-08 @ 17:04:49
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0