Whose broad stripes and bright stars, through the perilous fight, O’er the ramparts we watched, were so gallantly streaming?

Just nu är jag uppe i ett lyckorus från både One Tree Hill och att USA vann över Brasilien! Det är helt otroligt... För er som inte såg matchen blev det ett självmål för Brasilien och USa ledde till ungefär 68 minuten så det blir felbedömning från domaren som dömer straff och sen går den om... Det är lika tills Brasilien lyckas göra ett mål i första förlängningskvarten, den tar slut och den andra förlängningskvarten börjar ingen händer förutom att Brasilien maskar sig men än hälften av tiden och det blir 3 minuters förlängning på förlängningskvarten och när det är en minut kvar gör USA det omöjliga, de kvitterar. Det blir straffar, USA har satt 3 straffar Brasilien ska slå sin och missar. USA sätter alla och är vidare i kvartsfinal. Det såg mörkt ut så länge för USA men en amerikan kan fixa allt (nästan). Just nu inser jag hur mycket jag saknar att spela fotboll, det är nästan så att jag köper mig ett par skor och benskydd och börjar spela i USA. Glädjen när man vinner och sammanhållningen i laget. Man är glada och ledsna tillsammans, tar framgångar och motgångar och alla strävar mot samma mål, jag saknar det så mycket.
Första gången jag visar min sida för fotboll i bloggen, jag lovar jag ska försöka hålla den utanför för det är ingen sportblogg jag har. Men ett undantag blir det nog på onsdag, lördag och kanske söndag det beror på hur det går för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0