Dancing out on 7th street Dancing through the underground Dancing little marionette

Jag är hemkommen från mormor och morfar för ett tag sen och har haft en mysig middag med min familj. Hos mormor och morfar har jag bara tagit det lugnt, ätit påtok för mycket mat, pratat med mormor, tagit en promenad, ätit nyplockade hallon från deras hallonland med vaniljglass och skrivit en packnings lista som jag tänka bocka av mer eller mindre nu ikväll. Det är faktisk bara TRE VECKOR kvar innan jag nu sitter på planet eller redan har landat i New York, det är helt galet. Det var nyss ett år sedan jag har hela tiden intalat mig själv i att det är långt kvar men nu är det fasiken inte långt kvar. Så nu ska jag ut och hämta in min resväska för att tiden kommer vara springa förbi och som det ser ut nu kommer jag inte vara hemma en enda helg fram tills jag åker och  sen ska jag tillbringa så mycket tis som jag kan med min pojkvän, så nu blir det att påbörja packningen så att jag inte slänger i allt kvällen innan jag missar hälften hemma.
Ha en fortsatt underbar kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0