Today I don't feel like doing anything I just wanna lay in my bed

Förlåt jag har verkligen varit dålig på att blogga den här veckan men jag har haft lite för mig som t.ex. igår gick vi upp klockan halv fyra för att åka till Ullared och under dagen blev det ganska mycket shopping. Det blev inga kläder vilket är bra eftersom jag kommer troligen införskaffa mig en helt ny garderob. Men det blev lite småsaker som ska med och självklart en svensk flagga men när jag kom hem insåg jag att flaggan var nästan för stor men få väl säga ju större desto bättre! Och nu kom jag precis upp från volleyboll i poolen vilket var både kul och välbehövligt!
Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0