a sweet dream or a beautiful nightmare

Jag har varit en riktigt dålig bloggare de här två veckorna... Men det har hänt så ortoligt mycket som har gjort att jag inte har suttit vid datorn och ibland inte haft tillgång till en datron.
Men nu sitter jag här och är lite moloken... Min kära värdfamilj åkte tyvärr hem idag. De här två veckorna har gått så otroligt fort, jag kan inte riktigt förstå det. Hela huset ät tomt och någonting saknas. Men snart kommer jag åka dit.
Fick även ett samtal från Explorius i torsdags då de bekräftade att jag kommer till familjen Mayer. Mitt avresedatum skulle tydligen vara den 12 august och jag börjar skolan den 15... Jag fgörstår inte riktigt hur det tänker att jag ska hinna med NY eller om jag ska komma till familjen dagen innan jag börjar skolan. Hur ska jag hinna packa upp, hinna landa, vänja mig helt vid att hela tiden parat engelska? Just nu är det många frågor som snurrar runt i huvudet. Men som tur är har Explorius skickat ett mail och försöker att ändra datumet känner att vara 3 dagar i USA innan jag börjar skolan är för kort tid. Vi får se vad som händer, nu ska jag göra mina sista psykologi uppgifter innnan fredag så jag kan ta sommarlov.
♥a

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det löser sig gumman! Lycka till med psykologin! <3

2011-06-12 @ 19:18:27
URL: http://amandanyhlen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0