I don't have to be anyone other than the birth of two souls in one, Part of where I'm going is knowing where I'm coming from

Jag har fått mitt avresedatum nu, inte idag utan rättaresagt i måndags. Det är den 9:de augusti då tar ajg min pakning som kommer mestadels bestå av svenskmat över till USA och lever en av mina största drömmar! Så den 9:de augusti tar jag mina sista steg på svensk mark och flyger över till New York för att uppleva världens huvudstad! Sedan den 12 flyger jag vidare ner till West Palm Beach, Florida där jag kommer tillbringa 10 månader av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: rebecca h

Hej!

Men fan va skönt, en till tjej som kommer åka den 9:de augusti, då kommer vi ju åka tillsammans antagligen :D

2011-07-01 @ 11:59:05
URL: http://oneyearinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0