I'll follow you When the stars go blue

Skriver i min "USA" -bok om vad jag ska köpa till familjen för presenter, jag kan meddela att det ser riktigt bra ut just nu! Sen lite små saker jag ska inhandla och som jag ska packa ner. Jag längtar verkligen nu, det är inte långt kvar! Under dagen har jag också gjort klart sista psykologiuppgiften och därmed sista uppgiften för det här skolåret. Det känns som en befrielse och det är så otroligt skönt. I morgon blir det sommarlov och jag ska bara njuta innan jag nu åker till USA. Puss god natt!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Längtar oxå så sjuuukt mycket! :D Har du fixat visum o så än? Och just ja, vi ska ju till samma stat så du kan ändra det på länken. Kramkram

2011-06-17 @ 18:10:36
URL: http://vickanusa.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejhej!

Jag åker också till USA i sommar (overkligt). Ska vi vara sådär extremt coola och länka?

2011-06-18 @ 12:16:56
URL: http://calinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0