Peace is always what I dream of

Nästa hela helgen har försvunnit. Det började med att jag missade solavslutningen och det kändes inte alls bra. Så på onsdag ska jag in till skolan och lämna datorn och alla böcker. Äntligen har jag sommarlov, det känns så underbart! Sen har vi även firat mig och min syster som har fyllt år nu i veckan vilket var mysig! Idag har jag varit hos min pojke och hans familj vi har varit ute på skön och det är något jag verkligen har längtat efter och i morgon blir det att sätta sig med visumet hela dagen! Så önska mig lycka till!
Men nu ska jag vara lite social! Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: visst :) bloggar dock om usa på denna: isabelleandersson.webblogg.se/livinthedream



kan länka därifrån :)

2011-06-20 @ 23:26:44
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Absolut, länkar på en gång ;)

2011-06-21 @ 09:59:57
URL: http://amandasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0