man måste dö några gånger innan man kan leva

Det gick bra hos tandläkare, jag har hunnit träffa underbara Amanda för att ta en stund på stan och sist men absolut inte minst är jag klar med visumet och har bokat tid på ambassaden så om exakt en vecka är jag i Stockholm och underdagen har jag fixat visumet. Dock vet jag inte riktigt om jag gjorde rätt men det löser sig, hoppas jag! Just nu ligger jag i soffan och ska kolla på one tree hill, jag kan inte sluta titta och jag har världens bästa värdsyster för hon ska ta hem alla sina oth säsonger till mig när jag kommer dit, bara för att hon vet att jag älskar det! Jag har världens bästa värdfamilj!

Kommentarer
Postat av: paula

Jag tror vi skulle till orlando! Så det är ju väldigt nära antar jag!? & det skulle vara jätteroligt att träffas, men vi kan ju höras mer om det när resan börjar närma sig!:)

tack detsamma! :D

2011-06-22 @ 12:22:56
URL: http://psintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0