For every minute you are angry you lose 60 seconds of happiness!

I går träffade jag upp några vänner på skoaln för att se skolans första skolpjäs/ musikal. Jag är imponerad, varför har inte en vanlig Svensk kommunal skola musikaler såhär? Att vem som helst på skolan kan göra en addition för att få vara med utan att behöva söka till en specifik skola?
Vi blev även kvar på skolan en och en halv timme efter att musikalen var slut och kom inte på vad vi skulle göra, träffade nya människor och jag går nu mera under namnet SWEDEN, för att mitt namn var tydligen alldeles för krångligt att uttala...
Hann sova fem timmar innan det var dags att stiga upp för att klockan 6 sätta mig på en buss ( fick även åka en gul skolbuss för förts gången, kändes verkligen som på film) ner mot Parkland för deldag med nytt lärande inom Journalistik, de olika skolorna tävlade också i yearbook, tv- produktion och bilder som våran fotoklass på skolan tagit. Det var skolspirit hela dagen lång, alla hejade på sina skolan när tävlingen ägde rum och skrek som aldrig för när ens skola vann ett pris och när dj:n spelade bildades det helt plötsligt ett dansgolv inne i auditorium. Väl hemma i Stuart igen åkte jag, Debbie och Dan ner till Stuart Downtown för att äta på en väldigt mysig Italiens restaurang, en en mysig promenad där och åka till en pump "marknad".
Skolans färger, dans och kärleken till sin skola är obeskrivligt stor.
Yearbook, på en utav "lektionerna" idag.
Skolan som vi åkte till var stor och hade över allt olika citat på väggarna.
Det bara i USA något sådant här kan uppstå, kunde knappt håla mig för skratt. En Diet Pizza, vad är det som är mer nyttigt i denna pizza än en vanlig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0