it could be the stars, falling from the sky Shining how we want, brighter than the sun

Regnet har öst ner hela dagen i solskenens stat, det har mullrat mer eller mindre under dagen, blixtarna visade sig var och varannan sekund och ström som försvann lite då och då men det var ändå ingen fara. Dagen sprang förbi och efter skolan åkte jag och Debbie till Walmart. Det är något speciellt med den affären eller snarare varuhuset, det är hur stort som helst och dem har verkligen allt. Kvällen har spenderats hemma med fredagsmys och film tittande. Men nu ska jag somna till ljudet av regndroppar mot mitt fönster.
Lite frukost flingor, dock bara ena sidan.
Det är oktober och Halloween har inte ens varit än men julsakerna är redan framplockade, känns lite väl tidigt kanske...
Jag fick även med mig En Wonka choklad, jag kände mig nästa som ett barn när jag såg denna choklad som jag har drömt om sedan jag såg Kalle och Chokladfabriken. Men USA är drömmarnas land och de har minsann allt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Wonka choklad! Trodde inte ens att det fanns! Herregud, vad coolt! <3



Många pussar och kramar, hoppas du får en underbar helg!

2011-10-08 @ 08:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0