16 september och mitt första peprally!

Det är i USA allt händer kan jag lova, jag blir mer imponerad för varje dag som går. I dag klockan 10.00 var det Peprally, jag hade aldrig hört talas om det, men hela skolan samlades i the gym (idrottshallen) och var uppdelade i sina årgångar. Det var skolan fäger överallt, heliumballonger och och 2000 galna människor. På Peprallyt presenterades skolans olika lag, tävlingar mellan Freshman, Sophmoe, Juniors och Seniors, cheerleading för att få i gång hela skolan och heja ännu mer på skolan fotbolls lag som spelade sin första hemma match idag. Det är galet, vi Sverige borde också ha det såhär. Hela skolan är samlad och är glada och stola över skolan och dess färger. Här har ni två små smakprov på hur ett Peprally kan se ut.
Här är skolan cheerleading...
I slutet av det hela, alla i skolan kan dansen.
Matchen gick bra vi vann även med 38-0.
Jag tyckte himlen var ganska fin  så det blev mer kort på den än på själva matchen...
Men nu ska jag jag läsa ett brev som landade i min postlåda idag och kollar på One Tree Hill innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0