It beats for your, so listen close Hear my thoughts in every note

Dagen har spenderats i bilen och i Sebring med födelsedags firande. Så i morse steg vi upp tidigt för att lämna huset klockan 9 och ge oss ut på en roadtrip. Framme i Sebring firade vi min Debbies pappa som fyller år i morgon och jag träffade nästan hela familj, mycket trevligt. På vägen dit var det hög musik och väldigt mycket sjungande i bilen, precis som tjejer är när de är ensamma och uttråkade men vi hade kul och roade oss. Nu är vi hemma och mjukiskläderna är på för att äta lite Sachi Sushi och kolla på film och ha en mysig tjej kväll.
Vi åkte på en mysig liten väg
Morfar jag kände mig som hemma när jag såg den här skylten och alla traktorer, det vara bara du och mormor och en röd ladugård som saknades så hade det känts som om jag var hemma på Vikbolandet igen.
En riktig amerikansk födelsedagstårta, vad sägs om glass och peanut butter cups tårta, mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj...! äter du sushi nu :D oj vad de tårtan ser go ut :) mums! Saknar dig :) <3 <3 <3

2011-09-18 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0