There’s a party on the rooftop top of the world Tonight, tonight and were dancing on the edge of the Hollywood sign

Just nu sitter jag på min nybäddade säng och äter Polly och pluggar Earth Science. Det är en ganska bra kombination, jag är i Florida äter godis från Sverige och pluggar om jorden, jag har lite av varje och en bra blandning av det hela. Helgen har varit fullspäckad med roligheter, det började i fredags kväll med lock in. Vi seniors bliv inlåsta i cafeterian, vi spelade wii dance, sjöng singstar, kollade på film och spelade UNO. Jag som trodde att vi var ensamma om att ha UNO i Sverige men jag hade fel. Jag sov inte en blund den natten och klockan 7 gick vi ut för att skriva våra namn på en stor plattform som finns mitt på skolans område. Klockan 8 satt jag i bilen på väg mot Orlando för en shopping dag, och vi hann inte ens komma ut utanför Stuart innan jag sov och efter två timmars sömn var vi framme i Orlando och jag var piggare än vanligt (kanske berodde det på att det var shopping som stod på schemat). Efter många timmars in och ut mellan affärerna och armarna trötta av alla påsar åkte vi hem igen. Men nu ska jag försvinna in i min Earth Science bok igen.
I USA är det här frukost, jag skulle däremot säga "mums, lite fika".

De här är några av de härliga tjejerna jag tillbringade natten med.
Mitt fina avtryck, misslyckades dock med flaggan men det var en tjej som stod i vägen och bättre med en dålig flagga än ingen flagga alls! Speciellt när skolan är flaggans färger!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka roliga uppleverlser du får vara med om, gläds med dig. Kramar mamma

2011-09-27 @ 09:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0