See you later Alligator

Denna vecka precis som förra, och veckan innan det och resten av alla veckor jag har varit här i Staterna har bara sprungit iväg utan att jag ens har hunnit att blinka, hur kan det gå ihop egentligen? Jag har spelat såmycket flagfotball denna vecka att jag inte vet ordet av det men jag är helt in love, och längtar varje dag efetr nästa träning eller match. Så denna vecka spelade vi både i måndags och tisdags och vi vann båda... 19-0 Jensen Beach och 25-0 mot Fort Pirce Centra! Och våran coach bertättade för oss att vi är rankade det bästa laget i södra USA, och att vi är det enda lag som ingen har lyckats göra en touchdown på! Och I onsdags åkte vi till Jensen för att kolla in skolans fridrotts lag och flag football game mellan Jensen och Westwood som vi spelar nu på måndag. Både torsdagen och fredagen var jag ledig som spenderade tid hemma då jag skulle plugga men slutade upp med att jag fastnade för någon surf film på netflix. OCh min påskafton spenderades upp i Sebring hemma hos min värdfammas föräldrar! Efter att jag precis upptäckt att mina två absoluta favorit efterätter är Key Lime pie och Peanut Butter cup and Oreo pie så tog vi en promenad ute i träskmarken på vingliga plankor och vatten med en räddsla av att ramla ner och bli attackerad av de vilda aligatorerna! Nu ska jag sova för i morgon är det påskafton och kyrkan väntar innan vi packar västan och beger oss upp norr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0