Sing to me of the song of the stars Of Your galaxy dancing and laughing

Vad ar inte det basta sattet att spendera en sondag som denna nar det bara var dryag 19 grader i ett shopping mall? Debbie skjutsade mig till The Gardens Mall i West Palm dar jag inser att affarenan inte riktigt har oppnat annu men bestammer mig for att ata valden basta shopping frukost eller rattare sagt brunch, en bagel med cream cheese och dricka min nya favorit dryck, Caramel Apple Spice inne pa mitt absoluta favorit café Starbucks. Efter detta var jag matt och betalten och shopping lusten var pa topp. Jag alskar att fa strosa runt i mallet och kolla pa alla manniskor, fa tid att tanka och det basta av allt ga in i alla roliga affarer och speciellt nar du kommer i narheten av Abericombie and Fitch sa kanner du den fruktansvart god doften. Pa flera meters svstand kanner du den och du blir som fast och maste ga in dar, nu doftar mina klader ocksa deras killparfym, efetrsom att det ar den dem sprjar inne i affaren men jag klagar inte, jag kanner snarar inte for att tvatta kladerna nu. Dar innne kan jag tillbringa hur manga timmar som helst och hela tiden hitta nya klader som jag inte alls sag de forsta tio gangerna jag gick forbi. Och dorifran kom jag med en stor pase med en modell pa och ett stort leende pa lapparna efter att for andra gangen ha blivit erbjuden jobb, vilket ar valdigt roligt med tanke pa att alla som jobbar i deras affarer ar ocksa deras modeller och du kan inte soka jobb utan maste bli tillfrgad av nagon som jobbar dar. Men tyvarr maste jag tacka nej efterosm jag ar pa ett studie visum och inte far jobba har i USA men med nagra kontakter och information rikare sa far vi se vart framtiden tar mig. En dag som denna var valbehvligt for mig dock inte planboken, jag kan ga runt i flera timmar utan att maka att dem flyger forbi och vipps sa var klocka mycket och Debbie var redo att hamta mig. Men nu ska jag ga och tanka lite ljus och kryoa ner i min sang for att lasa innan klockan blir for mycket, sa jag ar fulladad med engegi da jag och nagra vanner ska till standen i morgon efterosm det ar Martin Luther King Dagen och alla ar lediga! Det tackar och bugar jag for.

Love
a

Den absolut batsa shopping furkosten!


Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper - fotoblogg

Gud vad härligt det låter!! Och att bli erbjuden jobb? Så coolt Alicia! :) Kram

2012-01-16 @ 19:11:34
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0