God natt Florida och Godmorgon Sverige

I detta inlagg kommer ni fa forsoka lista vilka ord jag skiver da jag saknar vara Svenska fina tre bokstaver som jag just nu ar utan.
Efter en vecka fullspackad med roligheter i Pittsburgh, sa som shopping, sightseeing, och julfirande kom jag hem till mitt soliga Florida! Med en dags vila var det nyarsfiande, under kvallen hade vi en trerattersmigddag med blackfiskringar som foratt, musslor och andra skaldjur med en gudomlig sas och pasa som huvuderatt och chokladbrwnie och glass till efteratt, riktigt smarrigt. Sedan kollade vi pa New Yorkfirandet med bolldroppandet och gick ut for att kolla och tankda lite raketer, da det blev mer att kolla pa andras efterson att raketer ar forbjudna har i Florida. Redan klockan 12 dagen efter bar det av mot Miami med Conrad, Ingrid, Kaysa och Freya. Dar gick vi och strosade runt pa Miami Beach for att sedan aka hem till Ingrids syster och mota den latinska kulturen. Och sedan for att pa mandagen bege oss mot standen med alla de svajande palmerna. Vilken lyx! Jag onskar att vi skulle kunna ha det sa i Sverige, ligga pa en kritvit strand i borjan av Januari med solen hogt pa himmlen och en varmerunt 30 grade varmt, det skulle allt vara nagot. Sedan har det bara rullat pa jag hadeen dag ledigt efter och da akte Kristen, Debbie och jag for att se New Yeras Eve pa bio, en valdigt gulligt film som gjorde att man gick ut med ett leende pa lapparna och kanndes sig lycklig, det ar precis sadana filmer jag tycker om. Och i onsdags borjade skolan och sedan dess har tiden bara sprungit ivag och jag har haft fullt upp.
Men nu ska jag ta och hoppa in i duchen och sedan krypa ner i min mysig sang och sova mina valbehovliga timmar.
God Natt Florida och Godmorgon Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0