Lördag 24 Mars 2012

I torsadags hade vi eller mitt lag jag våran första riktiga match som räknas i Serien, vi skulle skriva histora för skolan, Den allra första Flag Footballs matchen för skolan, på lite småtts skakiga ben och fjärilar som flgfritt i våra magar gick vi och vann matchet på en interception. Och i går kväll hämtade Abbie upp mig för att möta upp Marissa och Kaitlynn för att gå och kolla på The Hunger Games, inte för att jag är något stort fan av dessa lags böcker eller ens har förstått vad böckerna ha handlat om innan som alla här i USA sedan jag landadae första dagen har pratat om. Men kände att jag måste se filme en chanse en fredagkväll i mitten av Mars och jag måste meddela att filmen var riktigt bra och jag känner att en sväng till mallet för att införskaffa mig böckerna är nu ett måste. Jag måste få reda på vad som händer i nästa film och vänta är inget att tänka på. Men nu ska jag ge mig ut i solen eller försöka ta mig ner till mallet!
Nu får ha det så underbart i det våriga Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: lidde

jag och olivia såg också filmen igår och vi hade väntat på filmen sen i november^^ håller iallafall med om att den var sjukt bra :D var ganska rädd att besviken eftersom böckerna känns så mäktiga ;)



saknar dig förresten! <3

2012-03-24 @ 18:53:18
URL: http://panam.devote.se
Postat av: Joel Balkow

Hej!



Kul att du gillar min blogg, gillar din med!



Dock så heter det interception ;) haha lirade ju faktiskt amerikansk fotball ;)



Inception är annars en grym film ahah!



Lycka till!

2012-05-02 @ 08:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0