Dagens Florida-problem, solbränd näsa och farmer tan!

Efter fyra veckors fullspäckat schema har jag äntligen en lugnt lördags kväll! Under dessa veckor har jag träffa människor som står mig nära, varit på en amerikans faire, ätit friterade oreo´s, det låter hur äckligt som helst jag vet men om man är världens mest matrikaste land måste man testa allt man kommer över. Jag har varit och hejat på min skolas basketlag för sista gången. Jag har haft en hel veckas try out, stukat ett finger, stått vid atletics office för andra gången i mitt liv och granskat listan för att hitta "Alicia Larsson", och där fanns det, jag hoppade runt av lycka och gick med det största leendet hela dagen men då insåg jag inte rikigt vad jag hade gett mig in på, nu har jag helt plötsligt blivit en flagfootball splare, vilket är amerikansk fotboll för tjejer, galet! Lilla jag ska spela amerikansk fotboll, nästan som rugby, hur kunde det gick till har jag ingen aningn om men jag är mer taggad än vad jag någosing har varit och jag har redan fått min egna hejarklack, jag undrar bara hur detta ska sluta. Jag har fångat vågor med surfingbrädan och införskaffat mig en så fin kallad "farmer tan" efter alla mina träningar och idag gjorde jag något väldigt Amerikanskt som man ofta ser i High School filmer, Car Wash, i 35° graders värme, dock var det inte precis som på film men nästan, och förbättrat min farmer tan något enormt. Och jag är nu mer känd som Sweden än vad jag var innan, många tor nämligen att detta är mitt namn och inser inte att jag egentligen heter Alicia.
Jag lever livet till fullo och kan inte få nog!
Puss och Kram
Alicia




Kommentarer
Postat av: Alma

Ååhhh vad härligt allt låter! Lucky you :)

2012-03-04 @ 16:05:43
Postat av: j

Jag saknar dig vännen! Hoppas du har det kalas bra, så ses vi när du kommer hem!

Puss och kram!

2012-03-07 @ 19:11:04
URL: http://jjustjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0