20 December 2011

En häktiskt vecka med långa dagar har nu försvunnit och likså en välbehövlig helg. I fredags åkte vi ner till West Palm för en middag på The Cheesecake Factory, tusan så god mat de hade där och vi ska inte nämna deras cheescake, den var gudomlig. Där fick jag även träffa jultomten och känna snön falla. Floridianer det nöjer sig inte med att de har sol och 25° utan självklart ska det fixas fram lite låtsassö det verkligen känns som vinter även om du springer runt i shorts hela dagarna, kan de aldrig riktigt bli helt nöjda. Lördagen försvanna snabbt likså söndagen med lite julshopping och lusebullsbak som jag även tog med mig till skolan och bjöd min Svenska Vice Rektor på. Inte hade han hörtalas om lussebullar minsan, men hur svensk är man då. Dock var de väldigt populära och ett recept var tvunget att framförskaffas. Idag hade jag även min Exame i engelska, ett prov som man måste ta för att visa att man är värd sitt betyg, vilket alla elever tar. I morgon är det min sista skoldag för 2011, nu väntas ett efterlängtat jullov.

Kommentarer
Postat av: Michelle reyes

Hej! Jag ska åka i väg nästa år och jag har två frågor, hur mycket får du i månadspeng. och hur mycket gör du av med

Per månad?

Jättebra blogg! Kram

2011-12-20 @ 20:03:32
URL: http://ellaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0