ännu en dag, vi levde och älska i vår lilla stad. kom natt och dag, du är välkommen hit till vår lilla stad.

Jag är ledsen för dålig uppdatering och min ursäkt för detta är för att jag har varit ute i sommarstugan i skärgården så jag har inte haft tillgång till inernet. Så min helg har spenderats med båt åkande, badande i 23°, skratt och roliga kommentarer från min halvbror som är 6 år. Just nu sitter jag ute och äter supergoda körsbär från mormor och morfar. Men nu ska jag sova och sova gott för det behöver jag efter denna helg!
Slänger in två bilder från helgen.
Min halvbror med sina smultron han plockade.
Jag och Simon på en en utav våra båtturer underhelgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0