There's a log on the fire and it burns like me for you!

Jag är galen, jag har precis varit på ett möte om att bli inlåst i skolan under en natt. Vad har jag gett mig in på, vi kommer verken in eller ut efter klockan 11.00 pm. Men vad gör man inte för att uppleva allt vad ett High School år har att erbjuda. Dagarna rullar på, skolan har blivit en vardag, jag brukar stanna upp då och då och tänka, jag är här, jag är i USA, jag gör det här men på samma gång tror jag att jag ska vakna upp ur en dröm, det är galet och till alla ni som har chansen och tvekar, jag säger bara tveka inte ni kommer älska det. Men nu ska jag göra lite Amerikansk Historia och doppa några kakor i mjöl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara roligare om du ladda upp lite större bilder, typ 500, eller 600px! :)

2011-09-13 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0