I open my eyes and now all I wanna see is a sky full of lighters

Nu strosar jag runt i mitt rum och plockar i ordning lite. Idag har jag legat ute vid poolen och jobbat på min solbränna, det börjar ta sig. Sedan runt klockan 5 åkte vi ner till ett shopping mall och där åt vi också. Väldigt mysig och det bästa är att affärerna har öppet på en lördags kväll klockan 8, det skulle aldrig hända i Sverige.
Nu ska jag packa lite för i morgon drar jag mig ut på ett nytt äventyr med Konrad och hans familj, blir en heldag på Sea World och övernattning i Orlando.
Min favorit! Fruktjuice med smak av ananas och passionsfrukt toppat med hallon och en jordgubbe! Med denna och en bra bok kan dagen inte bli bättre!
Detta fick jag med mig hem, tre tröjor från Hollister för 24 dollar tillsammans! (ungefär 160kr)
Och två bikini överdelar och en underdel från VS för 18 dollar( ungefär 120kr)
Det är inte bara själva shoppingbagen och innehålet man blir kär i utan allt gulligt silkespapper som allt är inslaget i med omsorg och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga kläder och drinken ser inte fy skam ut heller. Hoppas du får en underbar helg med Konrad och familjen, glöm inte hälsa från oss.

2011-09-04 @ 13:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0