Pittsburgh!

Jag hade en helt underbart i Pittsburgh, forutom att det var hur kallt som helst men ingen sno. Jag ar fortfarande besviken, fysa utan sno vad ar det, inte rattvist alls. Jag som hade hoppats pa sno, en vit jul ar preicis vad jag varje ar drommer om men jag ar nojd anda for vi hade det hur kul som helst.
Detta ar Pittsburgh klassiker som alla maste tasta nar man val aker dit. Restaurangen ar en sport pub med alal mojliga bilder pa olika kanda sportprofiler med autografer, match frojor och fullproppat med manniskor.
Det ar som en hamburgare med vanligt brod, Pizzasalad och pomme i, annorlunda men god. Sa varfor ha pommen bredvid nar du kan ha den i hamburgare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0