14 Augusti 2011

Just nu sitter jag i min säng redo för att sova för i morgon är det en stor dag. Jag börjat nämligen skolan och det är nervöst, pirrigt, spännande och roligt på samma gång. Idag blev det som sagt en frukost, min första beigel. Det var supergott så om ni får chansen så testa! När vi ätit frukost på Dunkin Donuts åkte vi till stranden och jag kan säga, det är varmt här, både vattnet och luften. Vi har även haft några gäster här ifrån Miami, vänner till familjen så det blev mycket mat, hamburgare, majskolvar och färsk hummer som de hade fångat igår. Så nu har jag även ätit riktigt Florida hummer och bara varit här i två dagar, inte illa.
Men nu ska jag sova lite så jag är utvilad tills i morgon då den stora dagen kommer.
Puss god natt!
LOVE a♥
Ni får också en bild från stranden idag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som du har det alldeles fantastiskt, lycka till i skolan älskade vän! Dricker en hallon passion smoothie från waynes för dig! Big love from Sweden

2011-08-15 @ 09:27:32
URL: http://Amandanyhlen.spotlife.se
Postat av: din martin

vi åker till en sån strand sen :D <3 <3 <3

2011-08-15 @ 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0