I know I’m strong enough to be Everything that I’m supposed to be

Både veckorna och helgerna går på tok för snabbt och nu är det redan jul. Jag har kommit in i något slags lyckorus och kommer inte ur det (inte för att jag vill det heller).
Denna helg spenderades först med lite julklapps shopping på en går fredagen med min vän Amanda, för att sedan åka till min förts basketmatch och vi spelade mot South Fork. Både JV och Varsity lagen vann, det var en sådan otroligt härlig stäming, alla skolspirit, alla hejarklacks ramsor och spelet. Det är inte konstingt att jag kommit in i mitt lyckorus.
Resten av helgen har jag bara tagit det lugnt och umgåts med min underbara värdfamilj. Det var länge sedan jag hade en helg som denna, det är alltid någotong som är på g. Men nu ska jag plugga lite Amerikansk Historia och äta en Chocolate and peanut butter cup cupcake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0