det ligger i luften någonting är på gång , det ligger i luften kanske natten blir lång

Jag vet att jag inte uppdaterat nu, men igår var dagen helt full. Jag hjälpte mamma och mormor till våran lilla släktträff. Det var lite släkt och vi var 15 personer som jag tycker man kan kalla det en liten släktträff men den är årlig, varje sommar har vi den när min syssling och hans familj kommer till Sverige på besök. Det är nämligen så att de bor i USA och de bor ungefär en kvart ifrån där jag ska bo. Min värdpappa är chef över Konrad som är min syssling och det var han som egentligen fixade familj åt mig.
Nu kom jag ifrån ämnet men det var väldigt kul igår, jag har också fått reda på mycket om USA. Jag ska få träffa en utav Konrads vänner som surfar och är en instruktör så att jag kanske kan stå på en bräda sen när jag kommer hem. Jag ska även följa med dem till Miami (tydligen några gånger) för Ingrids familj bor där och det är så mycket som vi har pratat om och nu längtar jag så mycket!
Men nu ska jag fixa mig sen jag in till stan och träffa min fina vän, det lär bli mycket USA snack ( det enda som finns i mitt huvud just nu.).
Här är en familjebild på Konrad och hans familj.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

åå låter ju underbart med miami. hoppas på att få åka till florida också under min usa vistelse som utbytesstudent!

2011-07-13 @ 13:54:54
URL: http://nicolina.blogg.se/
Postat av: carolina utbytesstudent minnesota USA11/12

länka? :)

2011-07-15 @ 09:30:02
URL: http://carolinasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Linda Tysk

Hej! Jag åker också till USA nu 11/12, länka?:)

2011-07-17 @ 22:45:29
URL: http://lindatm.blogg.se/
Postat av: Nils

Tja! Jag har skaffat nu ny blogg och eftersom vi länkade förut så länkar jag dig på den nya, så om du vill kan du ju ändra min länk så den går till nya!:)

(accordingtonils.blogg.se är den nya och nilsinamerica.blogg.se var den gamla)



Lycka till i Florida! :D ser ut som en toppenfamilj! :)

2011-07-17 @ 23:28:49
URL: http://accordingtonils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0