En liten fråga med en stor betydelse och ett långt, långt svar.

Matilda om Amerikanska cupcakes!:
hejsan! tänkte bara fråga hur det blir med din kille nu om du ska va borta ett år? 

bra blogg btw:)
Svar: Vi har bestämt att vi ska vara tillsammans under tiden jag är borta och jag vet att det kommer bli tufft och det kommer bli många stunder då jag kommer sakna honom så otroligt mycket men jag vet att vi kommer klara det här bara vi har tålamod och tror på att vi klarar det. Om man har en bra inställning klarar man det mesta och det har vi. För vi vet att vi allt tillsammans och jag har världens bästa pojkvän som faktiskt har tagit det hela på ett bra och levt med att jag kommer åka bort, det är starkt gjort av honom och jag är så tacksam. Jag vet att vi kommer klara det! Men att jag skulle åka till USA var bestämt innan jag träffade min pojkvän och det är en STOR dröm för mig så jag har aldrig tvekat på att inte åka, vilket kan låta lite själviskt men ibland måste man få uppleva kanske de mest overkligaste drömmarna och jag tänker samtidigt på min framtid. Jag vill egentligen inte lämna honom men att åka till USA som utbytesstudent och bo där i tio månader kommer hjälpa mig och jag kommer samtidigt lära mig engelska mycket bättre, träffa nya vänner och lära känna mig själv på ett helt nytt sätt. Jag hoppas att du har fått något vettig svar på frågan och till alla andra som har frågat innan och sen tack, det är roligt att du läser min blogg. Jag lovar inläggen kommer bli roligare och bättre så fort jag kommer till USA.

Kommentarer
Postat av: Matilda

tack för svaret, det var väldigt vettigt:) haha

2011-07-09 @ 23:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0