Who's gonna save the world tonight? Who's gonna bring me back to life? We're gonna make it, you and I We're gonna save the world tonight

Svaren till alla frågor kommer upp i morgon eller på måndag så ni kan fortfarande ställa en eller flera frågor.
Men jag tänkte visa vad jag har fått från min pojkvän och hans familj. En praktisk bok med fyra "kapitel" randigt papper, två "kapitel" rutigt och ett "kapitel" helvitt. Det rutiga kommer bli perfekt som luffarschacks spel, så om jag har en tråkig flygtur får jag roa mig med det och försöka få med grannen på att spela med mig. Men boken är inte bara praktisk utan också väldigt snygg! Nu snart kommer min fina vän Julie och vi ska ha en myskväll med lite grill och onyttigheter. Som ni ser på min nedräknare är det bara 17dagar kvar, två veckor och 3 dagar, det är helt otroligt vad tiden springer iväg.
Ni alla får ha en underbar kväll för det ska jag har! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0