Cause when it gets dark and when it gets cold we hold each other till we see the sunlight.

Det händer så mycket just nu! Igår gick jag upp halv fem på morgonen för att åka upp till Arlanda och hämta familjen Mayers. Vi var i Stockholm under dagen. Jag jag vet reda nu att jag kommer ha en  fantastiskt år över Atlanten.
Jag har också fått redan på att allt är klart med skolan och min Amerikanska Organisation ringde Debbie i fredags och berättade det men min Svenska har inte ringt än så jag väntar med spänning.
♥a
Och en liten bild på Prins Carl-Philip som min syster knäppte.

Kommentarer
Postat av: Amanda

2011-06-01 @ 21:51:49
URL: http://mandanyhlen.spotlife.se
Postat av: Amanda

Tycker att prinsen såg snyggare ut än vanligt! ;) Vilken tur du hade som fick se sådant ögon godis! <3

2011-06-01 @ 21:53:08
URL: http://mandanyhlen.spotlife.se
Postat av: Anonym

Heej!

Jag ska också till Florida 11/12 :) Hur gammal är du och vart flyger du ifrån ? :)

2011-06-03 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0