I sat on the roof and kicked off the moss

Förlåt, jag har verkligen varit usel på att blogga den här veckan men vi har gjort så mycket, varit i Stockholm två dagar, tagit långa promenader och haft en typisk svensk kräftskiva. Just nu är vår kära amerikanska familj i Norge och jag har bara solat och pluggat. Så jag har nu en solkysst hudton, underbart!
Men nu fixar jag mig och ska åka och på födelsedagsfest och fira min morbror och moster.
Ni får ha en helt otroligt underbar kväll!
♥a
En bild på Mig, Kristen, Dan, Debbie och Louise.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, är Louise din syster? Isåfall får du hälsa henne att jag följde hennes blogg under hennes utbytesår och den var verkligen hur bra som helst! En riktig inspirationskälla! :D Kram

2011-06-07 @ 18:09:39
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0