Martin County High School

Just nu förstår jag inte hur jag kommer hitta på skolan. Det går ungefär 1800 elever om jag inte minns fel och skolan är hur stor som helst. Kolla bara parkeringarna det är inte en utan flera. Skolan har 8 tennisbanor, 3 basketplaner, en amerikansk fotbollsplan, 2 basebollplaner, en superlång  springbana, en vanlig fotbolls plan, en plan inne i springbanan som är matchplanen och sen högst upp till vänster är den en pool till alla simmare. Det känns som att den här skolan är sportintresserad, men frågan är fortfarande hur jag kommer lyckas att hitta alla lektioner. Kolla husen som mot de 8 tennisbanorna men som sagt allt i USA är större.
Här är en bild på skolan och skolområdet.

Kommentarer
Postat av: Isa

Hmmm, jag har faktiskt ingen aning. Men om jag nu förstått rätt efter att ha stalkat 10/11:orn så har jag kommit fram till att alla utbytisar åker med samma plan till nyc. Vilket är förståeligt, för alla ska ju på samma läger, och de verkar åka via New Ark. Det finns 3 flygfält i New York. =)



Men jag bor i Vasa, där vi bara flyger till Stockholm, Umeå, Helsingfors och Tammerfors... Någon enstaka gång ett charter flyg till Turkiet. Så om man vill till USA får man åka till Helsingfors, som flyger till John F Kennedy airport (om jag minns rätt :D), men de flightarna är inte regelbundna. Dessutom är det ju mycket kortare flygresa och antagligen billigare att jag flyger till Arlanda och därifrån till New Ark? :D



Annars kan det ju hända att vi alla åker från Danmark i år, det händer ju ibland det med :o Men jag tror faktiskt inte att jag åker från Finland, eller chansen är rätt liten. haha :D

2011-05-21 @ 11:16:30
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Oj wow! Det var en giant skola!

2011-05-21 @ 16:04:20
URL: http://matildaperidot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0