I just wanna rock all night long And put you in the middle of my spotlight

Igår var det vår sista fotbolls match ( amerikansk fotboll). Kvällen kunde inte bli mer än riktigt amerikansk, det var banderoller överallt som hejade på våra älskade tigrar, skolbandet spelade för fullamuggar, cheerleaderserna och Tigerettes (skoland dansgrupp) dansde igenom hela matchen, läktarna var fulla och humöret var på topp, det kunde inte sluta bättre då vi även slog en utan våra största rivaler med 38-3. Efter åkte vi till Wendy´s för att fira med lite mat och glass. Nu väntar jag på Chloe ska komma då vi ska till shoppingmallet en liten studn innan hela gänget åker till West Palm för införskaffa oss lite vinter känsla, där jag ska lära mina kära Floridianer att åka skriskor. Efter som inte har kallare än 27° så får vi göra det bästa, dock gör det inget för mig att det är varmt då jag älskar värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0