Måndag 14 November 2011

Är precis nuduschad och hemkommen från träningen och inte vilken träning somhelst utan fotbolls träning och då menar jag Amerikansk fotboll/ rugby. Min långhelg som jag skulle ta det lungt på bara sprang forbi och nu är det ännu en skolvecka. Skriskoåkningen gick perfekt, Birdget kom och hämtade mig och vi träffade de andra sedan åkte vi vidare ner till WP och åkte lite. Det först vi får se när vi kliver ut ur bilen är is men vi skriker "SNOW" och börjar med snöbollskrig. Så jag åkte till Florida för att ha snöbollskrig? Njae inte riktigt men det var kul, ett gäng ungdommar i shorts och T-shirt står och kastar snöbollar, det är också en upplevelse i sig. När vi väl kom hem var det att byta kläder och vidare till shoppingmallet med Chloe och Amanda. Mamma jag börjar bli dukrig på att fönsershoppa som du alltid brukar säga är den bästa shoppingen, dock tycker jag det är ganska tråkig men jag sparar mig till Block Friday. Vi åkte sedan vidare och tog en tre rättermiddag på Chili och världens största efterrätt kom in, men jäklar så god den var. Igår söndag volontär arbetade jag för första gången och det var absolut inte siats gången. Det var på en Air Show som kom hit till Stuart, hur mycket flygplan somhelst och loopings, färgavgaser och en kvinna som stod upp på ett flygplan när hennes kompanjon styrde, ja i USA kan man träna på allt. Barnen hade ett Camp där de får träna inför att bli soldater, dock inte vapen men att står rätt, gå i led och göra militärövningar om de inte löd var det bara att gå ner och göra sina armhävningar. Men nu ska jag göra lite läxor innan jag somar för sägen toppar mitt namn och det kan jag höra från mils avstånd.
Om vi skulle få tråkigt på bilresan som varade i 20 minuter.
Jag och min söta vän Chloe somså jättegärna vill komma till Sverige på grund av alla snygga killar.
Alla tjejerna som åkte, killarna fick inte vara med på bilden.
Vad är en dag med skriskoåkning utan en kopp varm choklad, och nästa stopp var Starbucks där jag även satte ut Sverige på karnat. Människor som besökt just detts Startbucks och jag känner mig hedrad som är den först från Sverige.
Jag och min extremt stor efterätt, dock ser det inte ut som det men den var stor, precis som allt i USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0