I want to eat so much Skittles until I feel the taste of the rainbow!

Ännu en hård träning som nu har slutat med en inflammation och sträkning i högra benet men inte är jag ledsen för det. Resten av kvällen kommer spendras med vila, äta några piller, ha en värmekudde på mitt ben för i morgon väntas det en ny träningn och jag är trotts allt bara här i ett år och måste testa på allt vad ett utbytesår har att erbjuda och Amerikansk fotboll är för mig en självklarighet. Idag är det precis en vecka kvar innan vi möter skolans Junior, näver börjar sakta men säkert komma. Jag har även fått höra att jag är en tuff spelare och mitt namn eller rättare sagt mitt nya namn "Sweden" skriks ut varje gång jag gör något bra eller då spelare blir varnade för att jag är en vass spelare. Hmm... jag som aldrig i hela mitt liv trodde att jag någosin skulle spela amerikansk fotboll eller som det kallas i Sverige Rugby. Det är tufft, hårt men jäklar så roligt, kan inte vänta tills näst tränig och matchen. Men nu roppar sängen efter mig och ber mig krypa ner för några timmars sömn för i morgon är det en ny dag men nya möjligheter, glöm inte det!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, ge järnet och visa dom var skåpet ska stå på plan, en viking ger sig inte så lätt. Du ser för underbar ut, njut av ditt liv, snart är du åter i Sverige.

puss ock kram

2011-11-16 @ 15:19:05
Postat av: din martin

min BIFF! ;) se till att ge dem en ordentlig omgång! :) <3

2011-11-20 @ 11:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0