6 November 2011

Med gårdagens shoppingrunda slutade inte tomhänt, en stor, stor påse från Hollister följde med hem. Vi tog även en runda in på Kohl's där vi roade oss i en timme för att sedan ta en sväng till McDonalds för att Starbucks hade stängt. Nu sitter jag och äter min frukost, svenska hemlagade pannkakor precis som mormor gör dem, Mums. Hur kommer det sig egentligen att allt som är svenskt smaker så mycket bättre här? Jag har ingen aningen men Debbie går runt och skrattar åt mig när jag sitter och  jordgubbssylten och grädden med omsorg.  Men nu ska jag äta upp och göra i ordning mig för kyrkan.
Ett par mjukisbyxor, en hoddie, en skjorta, två t-shirtar oche två linnen för lite mer än 700 svenska kronor.
En tåring är tydligen vad alla som bor i Florida har så självklart är jag tvungen att också skaffa mig en.

Kommentarer
Postat av: Alma

å herregud vad billigt!

2011-11-06 @ 17:37:01
URL: http://alittlebit.webblogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0