Disney World- where Dreams come true

Är precis ännu en gång hemkommen från en äventyr, denna gång bar det av till Orlando och Disney World och parken Animal Kingdom. Jag fick träffa min underbara värdsyster som jag saknat så mycket och träffat mina största idoler, Musse Pigg, Mimmie, Kalle Anka och Långben, vilken dag. Jag har åkt en karusell som jag verkligen trodde jag skulle dö i när vi först kommit upp för en backe och några svängar och den är "trasig" och går baklänges, jag som redan var rädd när den gick framåt, men vilken adrenalinkick, varför ta droger och annat dåligt när du kan bli hög på livet? Jag lever min dröm! Vå åt även på T.G.I. Fridays på fredagen och hur passande är inte det.
Nu väntar jag på att in vän Chloe ska komma i hennes lilla röda sport Mercedes och hämta mig då vi ska spendera denna lördags kväll i Shopping mallet.

Kommentarer
Postat av: din martin

MUSSE! :D <3

2011-11-06 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0