My second home, inside!

Just nu sitter jag i köket, jag målar naglarna, pluggar Earth Science och äter chokladbollar, jag vet inte riktigt hur jag lyckas få ihop allt men det funkar bra utan någon choklad i boken eller nagellack i munnen. Jag tänkte att ni ska få en uppdatering med bilder och inte vilka bilder som helst utan på mitt hem, jag tänkte att det var på tiden...
Köket, väldigt mysigt och mitt favorit pluggställe i huset förutom på sängen.
Vardagsrummet, mestadels så kollas det Amerikansk fotboll eller roliga serier om kvällarna.
På andra sidan väggen, en mysig plats där vi oftast inte sitter men är mysig ändå.
Som jag nämt innan så blir det inte riktigt höst här i Florida så vi höst "pyntar" inomhus.
Den största delen av mitt rum, mormor och morfar på anslagstavlan sitter båda kortet jag har fått utav er. Jag tänker på er varje gång jag ser dem.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Örngottet ser väldigt bekant ut och texten ser ut och stämma precis in på dig! <3

2011-10-11 @ 11:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0