En solig dag i min hemstad!

Jag sitter nu ute i solen som gassar på som bara den och ger oss en temperatur på en bra bit över 30°, äter lite Polly, kexchoklad och dricker en bärsmoothie  toppat med lite svenskläsning, jag njuter till max!  Våran vice rektor på skolan är haft svensk och jag berättade för honom att jag är en utbytesstudent från Sverige vilket han tyckte var ganska roligt och intressant så nu går han runt och kallar mig "Sweden" varje gång han ser mig, jag antar att det är något positivt och min Earth Science lärare frågade mig idag om vi firar jul och har en jultomte precis som dem. Ibland känns det som att de tror att jag kommer från en helt annan planet men jag får mig många härliga skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0