An evening in hollywood style, homecoming!

I går var det Homecoming och även en av de roligaste helgerna på länge. Vi träffades vid Chloe´s hus, tog kort, åt en middag på restaurang, åkte till skoland Gym där själva Homecoming ägde rum. Kvällen var galen, temat var Hollywood, det var vacker dekorerat, stjärnor över hela golvet, ballonger och nu mera har jag även stått under Hollywood skylten utan att ens ha befunnit mig i Calli, Hur lyckat är inte det?
Vi dansade till en sång som handlar om Jordnöts smör och sylt (Amerikanare... allt som finns här består mer eller mindre av jordnöts smör men att skriva en låt om det är väl kanske att gå lite väl lång och deras diet finns tydligen överallt till och med på dansgolvet), dansat ännu en gång till låten Macarena precis som när jag var liten,  både sjungit och dansat till Michael Jacksons Triller i hans hemland, fått blåsor på fötterna efter att ha dansat alldeles för mycket, röstat på skolan Homecoming Drottning och Kung och kvällen slutade med McDonalds och lite glass. Jag lever i min dröm och jag tar vara på varenda minut.
Den så välkända låten Macarena då hela dansgolvet fylldes med alla 800  människor och gjorde den så välkända dansen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

så fin du är!!! låter som du har det så härligt och kul! :D <3

2011-10-26 @ 23:05:03
URL: http://www.together.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0