I am som lucky

Direkt efter skolan åkte jag och Debbie till West Palm Beach för att ta en tjejkväll på The Gardens Mall nu när Dan inte är hemma. Inne på Nordstroms blev det ett lång varit stopp då både jag och Debbie fick en makeover, vi blev sminkade helt gratis, det är galet. Där träffade vi också en väldigt trevlig kvinna, hon har bott världen över och är en inrednings designer och som nu var bosatt i Florida sen några år tillbaka. Pratstunden blev lång och jag fick höra allt från vilka kändisar som bor här i närheten där jag bor, att hon är bekant med Jesper Parnevik (som är en Svensk golfare), tips på bra restauranger och att hon även har besökt Sverige flera gånger, en mycket trevlig kvinna och väldigt öppen.
Ny sminkade och fina gick vi därifrån och fortsatte våran shoppingrunda och nu har jag för första gången varit inne på Tiffany & co, och när de fick höra att jag var från Sverige vart de genast intresserade och de visade sig att en av expediterna varit i Sverige på besök för att träffa några vänner och ut därifrån kom jag med en turkos påse utan att en ha behövt att öppna plånboken. Debbie frågade om de skulle kunna ge bort en lite kartong bara för att jag aldrig hade besökt en Tiffany innan tyvärr kunde dem det  inte, men kvinnan gick bakom och kommer ut med den vackra påsen och ger mig två tester av deras parfym inlindad i silkespapper. En gratis sminkning och en påse från Tiffany & co med två tester i, vilken lyckad shopping runda och som grädde på moset en underbar middag på Carlifornia Pizza Kitchen.
Tröjan som beskriver mig just nu, "I am so lucky".
Dagens shopping, en tjocktröja, två tröjor och en par floppisar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygga kläder, älskar de randiga tröjorna! Hoppas du har det bra, för det har jag! Puss & Kram!

2011-09-14 @ 08:33:54
Postat av: Louise

Vad fina kläder och vad mysigt med en tjejkväll! :) Du får visa mig vilka som är dina favvoaffärer när jag kommer och hälsar på:) Puss love you

2011-09-14 @ 11:47:36
URL: http://www.louiselarssons.blogspot.com
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-09-14 @ 11:52:56
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Ellen

J-a-g d-ö-r... Du anar inte hur avundsjuk jag är på dig!;) haha. Min högsta dröm är också att få åka som utbytesstudent till USA! vore verkligen the top of my dreams.. Så när man läser din och andra utbytesstudenters bloggar känns det som att det inte finns några andra alternativ, jag måste åka!

Hoppas du gar en undebar tid där:)

Kramar!

2011-09-16 @ 08:16:59
URL: http://admin.nextinfashion.se/byellen
Postat av: Jossan

Åh! Jag ska åka om typ 2år, blir så sjukt taggad av att läsa alla bloggar! Hoppas du har det gryyymt, längtar ihjäl mig

2011-09-17 @ 01:10:17
URL: http://jinthestates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0