A day without laughter is a day wasted

Dagarna går alldeles för snabbt, dem bara svischar förbi en raketfart och jag hinner inte mer alls. Som tur är,  det går det inte att räkna dagarna på en hand än så läng, puuh. Men det kommer snabbare än vad jag både tror och önskar. Dem där lata daggarna på beachen jag hade sett fram och längtat till hela året  när skolan väl slutat verkar inte synas till, typiska orkanväder... Detta innebar att gårdagens beachplaner blev inställda och planerades om mot film och spelkväll hemma hos Brandon med Bridget, Chase, Alaina och Laura. Men det var lika mysigt det.

Idag åkte jag och Bridget ner till Stuart Downtown för en lunch på mitt favorit ställe, Pelican Café, den mysiga lilla restaurangen som ligger precis vid vattnet och har dem färglada piknick borden alla dess fägren som stor prydligt utställda i sanden, för att få den lite mer beach känslan, jag älskar det!

Och hur underbart är det inte när man sitter där min sin underbara vän och är inne en konversation då hon genast avbryter och säger "Det är antingen en delfin eller en haj där ute, jag såg en fina sticka upp ur vattnet"

Det visade sig att ett gäng med delfin var precis utanför och hoppade upp lite då och då.

 

 

Massor med kärlek till er i Sverige!

Puss och Kram!


Jag och min underbara syster i Central Park!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0